رجووی و محصولاتی بی نظیر

رجووی

رجووی و محصولاتی بی نظیر

امروز قصد داریم به معرفی برند رجووی و محصولات خاص و بی نظیر آن بپردازیم که علاقمندان و طرفداران بی شماری دارد . نیکوبیوتی بعنوان نماینده فروش محصولات رجووی سعی در ارائه بهترین محصولات برای شما دارد.

آزمایشگاه Rejuvi در سال 1988 توسط دکتر وید چنگ، بیوشیمیدان برجسته و مشهور در منطقه خلیج سانفرانسیسکو تاسیس شد. دکتر چنگ دارای سابقه چند رشته ای گسترده در بیوشیمی، فارماکولوژی، مهندسی شیمی و گیاه شناسی است. این تیم با همکاری نزدیک با دکتر آرتور فورست، سم شناس معروف و استاد دانشگاه استنفورد، خط درمان حرفه ای Rejuvi، خط محصولات مراقبت خانگی Rejuvi، خط گیاه شناسی Rejuvi Plus و خط مراقبت از مو ضد پیری Rejuville را ایجاد کردند.

آزمایشگاه Rejuvi یک آزمایشگاه آرایشی یکپارچه با قابلیت تحقیق، توسعه و تولید مداوم است. آزمایشگاه Rejuvi با ترکیب بیوشیمی پیشرفته، آخرین تحقیقات پوست، گیاه‌شناسی طبیعی و شیمی آرایشی مدرن، رویکرد هم افزایی منحصر به فردی را در دنیای لوازم آرایشی ارائه می‌کند و پیشرفته‌ترین محصولات جوان‌سازی پوست و مو را تولید می‌کند.

فلسفه Rejuvi هم افزایی است، تمرکز Rejuvi جوان سازی و ملاک Rejuvi عملکرد است.

 

محصولات رجووی :

ریموور رجووی

ریموور رجووی  

آرایش های دائمی که در ناحیه صورت انجام می شود مثل چشم ، لب و ابرو با تکنیک و موادهای خاصی قابل ریمو شدن یا پاک شدن است هستند که اصطلاحا به آنها ریمور گفته می شود . یکی ازقوی ترین ریمور های دنیا ریمور رجوی است که محصول کمپانیرجوی آمریکاست . این ریمور کاملا گیاهی و غیر اسیدی است . دارای تاییدیه ورازت بهداشت بین المللی نیزمی باشد. برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید .

 

بی حسی رجووی paiawayبی حسی تاتو رجووی Painaway  

بی حسی قوی تاتو رجووی یک محلول بی حسی فوق العاده مؤثر برای تاتو کاران حرفه ای و مبتدی از برند حرفه ای رجووی rejuvi آمریکا که در کاهش درد فرایند تاتو و آرایش دائم بسیار موثر است.محلول بی حسی قوی تاتو رجووی دارای فرمولی خاص حاوی ۲۰% لیدوکائین که داروی بی حس کننده موضعی و ۲۰% تتراکائین که برای کاهش درد یا ناراحتی ناشی از تحریکات پوستی می باشد،تشکیل شده است.برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

 

کرم ترمیم کننده رجوویکرم ترمیم کننده رجووی  

ترمیم کننده رجووی بهبود پوست را تسریع می کند و حساسیت را کاهش می دهد. برند رجووی از مشهورترین برندهای سازنده محصولات مرتبط با ریموو و مراقبت های حین و بعد از تاتو است .کرم رجووی برای مراقبت بعد از ریموو تاتو است و ترکیبی از آلوئه ورا ، سوما و عصاره شیرین بیان برای تسریع در بهبود پوست و کاهش قرمزی پوست است. این گیاه باعث ترمیم و تسکین سوزش پوست در برابر آفتاب و باد ، خشکی شدید می شود.برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید .

 

ژل اسکار رجوویژل اسکار رجووی  

این محصول برای از بین بردن جای زخم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . این ژل حاوی فرمولاسیون خاصی از آب دیونیزه ، یدید پتاسیم ، سوربات پتاسیم ، عصاره شیرین بیان و صمغ زانتان است.ژل Rejuvi Scarcare با توزیع یکنواخت کلاژن در پوست ، موجب سفت شدن زخم و از بین رفتن زخم های کلوییدی و اسکار های ایجاد شده بعد از ریموو تاتو و جراحی می شود. مورد استفاده آن در حال حاضر بیشتر برای مراقبت و از بین بردن جای زخم ها و آسیب های بعد از ریموو تاتو می باشد .برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید .

 

احیا کننده ابرو رجوویاحیا کننده ابرو رجووی  

احیا کننده ابرو، برای ابروهای درخشان و پرپشت تر.احیا کننده ابرو Rejuvi، فولیکول ها را تحریک و تغذیه می کند و در عین حال ریشه را پاک می کند و در نتیجه ابروهای ضخیم تر و سالم تری ایجاد می کند.
رجووی با ترکیب ویتامین ها و مواد معدنی ابروها را به طور طبیعی زیبا می کند. در عرض دو هفته نتیجه قابل توجهی را خواهید دید و احساس خواهید کرد. برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

 

کرم ترمیم کننده چشم رجوویکرم دور جشم رجووی 

این کرم،مرطوب کننده اضافی برای ناحیه خشکی چشم. ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش داده و ترمیم می کند.کرمی نرم و مرطوب کننده فوق العاده که پوست خشک دور چشم را هدف قرار می دهد.کرم دور چشم Rejuvi با جذب سریع به ترمیم پوست شما کمک می کند .آلفا لیپوئیک اسید و مجموعه ای منحصربفرد،فرآیند ترمیم طبیعی پوست را فعال می کند تا به ترمیم آسیب های ناشی از سن کمک کند و ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید .

 

ژل ضدعفونی کننده دست و صورت سانی کلین رجوویژل ضد عفونی کننده دست و صورت Sani-Clean رجووی  

 60٪ اتانول و 10٪ ایزوپروپانول را در یک پاک کننده ضد عفونی کننده ترکیب می کند که با میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها مبارزه می کند. آلوئه ورا و گلیسیرین اثرات خشکی پوست را کاهش می دهند.Rejuvi Sani Clean به طور ویژه برای استریل کردن موثر صورت یا دست ها در حالی که روی پوست ملایم است ساخته شده است.از Sani-clean به عنوان جایگزینی برای صابون سبز در طی مراحل آرایش دائمی یا خالکوبی استفاده کنید تا به آرامی چربی و بقایای پوست را به سرعت پاک کنید و ناحیه را استریل کنید. برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

 

 

برای مشاهده و آشنایی بیشتر با محصولات کمپانی رجووی می توانید از سایت اصلی آن بازدید نمایید و برای مشاوره و راهنمایی در امر خرید با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی