برند تینل در نمایشگاه زیبایی تهران

برند تینل روسیه

برند تینل در نمایشگاه زیبایی تهران

نیکو بیوتی برای معرفی هر چه بهتر محصولات برند تینل و همچنین در راستای توسعه و گسترش شبکه فروش محصولات  در 30 امین نمایشگاه زیبایی و تندرستی تهران واقع در برج میلاد تهران شرکت کرد . این نمایشگاه با حضور برندهای برتر حوزه محصولات آرایشی ، زیبایی و تندرستی در روزهای 28،29 و 30 دی ماه برگزار شد .

 

نیکوبیوتی در راستای گسترش و توسعه شبکه فروش محصولات تینل نمایندگی فروش اعطا می کند. دوستان و همکاران گرامی برای اخذ نمایندگی با ما در تماس باشند.

 

نیکوبیوتی در راستای توسعه شبکه فروش محصولات تینل از مدرسین ، مسترها و همکاران جهت همکاری دعوت به همکاری مینماید . استقبال خوب و گستره همکاران عزیز در نمایشگاه بسیار ستودنی بود و همین جا از حضور تک تک این عزیزان کمال تشکر را داریم .

این نمایشگاه با حضور گرند مستر برند تینل سرکار خانم سولیخوا از روسیه برگزار شد . نیکوبیوتی برای آموزش تکنیک ها و استفاده بهتر از ظرفیت های محصولات تینل اقدام به برگزاری دوره های آموزشی آکادمی تینل زیر نظر گرند مستر رسمی کمپانی تینل و اهدا مدرک رسمی آکادمی تینل می نماید. جهت اطلاع از زمان دوره ها و شرایط آن ها با ما در تماس باشید.

آکادمی تینل - خانم سولیخوا گرند مستر تینل از روسیه

برند تینل

محصولات این شرکت شامل طیف گسترده ای از انواع پیگمنت های مختلف برای تکنیک ها و شیوه های گوناگون همراه با ترکیبات و رنگ های خلاقانه می باشند که شامل دسته بندی های زیر هستند :

  • رنگ دانه های آرایش دائم برای ابرو ، لب و …
  • انواع بی حسی و خنک کننده ها
  • ریموور ، پاک کننده و روشن کننده تاتو
  • محصولات مراقبت پس از کار و انواع لوازم جانبی

فروشگاه نیکوبیوتی نماینده فروش محصولات برند تینل می باشد و شما می توانید برای مشاوره و خرید از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی