شامپو کراتین یونیکا

unika-produtos-1-4bc4e948

شامپو کراتین یونیکا ojon

شامپو کراتین یونیکا

کیت مراقبت خانگی یونیکا یک سری از تولیدات این برند برای بهبود و  مراقبت از مو  است که برای صاف کردن و همچنین مراقبت های روزانه پس از صاف کردن ایجاد شده است.شامپو کراتین یونیکا فاقد سولفات، پارابن، وازلین و مواد رنگی است و در ساخت آن از مشتقات زیتون و روغن اوجون استفادخ شده است  که باعث نرمی تارهای مو شده و پوست سر را تمیز می کند.

اسید لاکتیک، باعث اثر نرم کنندگی شده و  روغن اوجون خاصیت آبرسانی عمیق دارد. روغن نارگیل و مشتقات زیتون استفاده شده در شامپو کراتین یونیکا باعث باز کردن و حالت دادن به تارهای مو می شود.علاوه بر تغذیه و بازسازی موهای شما،  کراتین گیاهی آن نیز  قدرت مرطوب کنندگی بالایی دارد و به افزایش رطوبت مو کمک می کند. در این محصول مشتقات زیتون، روغن نارگیل و نشاسته ذرت نیز وجود دارد که به ترمیم و درخشندگی و انعطاف پذیری مو کمک می کند.

مواد تشکیل دهنده شامپو کراتین یونیکا اوجون و خواص آن ها :

مشتقات زیتون : گره گشا، حالت دهنده و افزایش دهنده درخشندگی موها ، کاهش تحریک و لایه برداری پوست سر.

روغن نارگیل : نرم کننده عالی، سرشار از اسیدهای چرب و ویتامین ها. یک لایه محافظ روی تارهای مو ایجاد می کند و آنها را در برابر آسیب های خارجی محافظت می کند و برخلاف روغن های دیگر عمیقاً در تارهای مو نفوذ می کند.

روغن اوجون : روغن کارائیب غنی از لیپیدها و اسیدهای چرب مانند اولئیک و لینولئیک، با خاصیت هیدراتاسیون عمیق، بازیابی گوشته لیپیدی.

اسید لاکتیک : جزء آبرسانی است که به مهر و موم شدن کوتیکول ها کمک می کند و باعث تجدید سلولی اندکی پوست سر می شود.

کراتین گیاهی : دارای غلظت اسید آمینه با وزن مولکولی کم است که تضمین کننده قدرت نفوذ بالای این پروتئین است که یک ویژگی ضروری برای بازیابی و محافظت از تارهای مو است. با عملکرد مرطوب کننده، به افزایش هیدراتاسیون مو کمک می کند و آب را در تارها حفظ می کند.

نحوه استفاده :
شامپو را روی موهای مرطوب با ماساژ ملایم مالیده و سپس بشویید. نرم کننده  را بمالید، 5 (پنج) دقیقه صبر کنید و کاملا بشویید. هفته ای یکبار از ماسک یونیکا اوجون روی موهای شسته شده استفاده کنید و 7 (هفت) دقیقه صبر کنید. سپس، بشویید و به پایان برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی